wtorek, 14 sierpnia 2012

Prolog


Całe życie mieszkasz w Homes Chapel. Od trzeciego roku życia znasz Harrego Stylesa. Wasze mamy są przyjaciółkami, a Wy.. cóż. Jakby to ująć. Gdy mieliście 15 lat, on wyznał Ci miłość. Teraz macie po 18 lat i wciaz jesteście razem. Kariera chłopaka i częste wyjazdy, nie niszczą Waszego zwiazku. Wręcz przeciwnie, tylko umacniają go. Dzisiaj wyjeżdżasz do Los Angeles, swojego rodzinnego domu, a Harry ma za dwa tygodnie do Ciebie dojechać z powodu kilku sesji zdjęciowych, paru wywiadów i trzech koncertów. Zawsze marzyłaś o tym, żeby występować na wielkiej scenie, mieć miliony fanów, ale.. o marzeniach kiedy indziej. 
Pożegnania ze Stylesem nigdy nie były łatwe, zawsze Wam ciężko się rozstać. Takie dwie papużki nie rozłączki.
- Nawet nie wiesz, jak będę tęsknić. - Rzekł Harry tuląc Cię do siebie, tak mocno, że ledwo co mogłaś złapać oddech.

- Wiem, kocham Cię.
- Dwa tygodnie może miną szybko i nie będzie tak źle.
- Może. - odrzekłaś kpiąco.
- Tak wiem, ale zostaje nam jeszcze telefon i skype.
- Panno Staub, musimy jechać. Samolot na nas nie poczeka. - wtracił się kierowca taksówki, który ma za zadanie odwieść Cię na lotnisko.
- Do widzenia skarbie. - pocałowaliście się ostatni raz i wsiadłaś do taksówki.
- Pa słońce. - powiedział Harry bez głośnie, pomachał Ci i zamknął za tobą drzwi samochodu.






A więc, HELLO! Powróciłam z pisaniem blogów. Już dawno miałam zacząć pisać nowy blog, albo stary dokończyc, ale stary był masakrycznie nudny i praktycznie cały czas sie działo to samo. Więc tamten usunęłam, a w zamian założyłam nowy. Więc główna bohaterka nazywa się Emily Lidia Staub, na cześć mojej twitterowej siostry, buhahaha. Prolog nie jest najciekawszy, jak to prologi, ale w pierwszym rozdziale będzie troche lepiej no i będzie dłuższy. Chcę jeszcze powiedzieć, że będzie tutaj sporo sławnych osób jak Demi Lovato, Justin Bieber i możliwe, że Gregg Sulkin i inni. 

Więc, to tyle. Bardzo bym prosiła o komenatarze, bo dla was to jeden głupi komentarz, a dla mnie bardzo wiele. xx

13 komentarzy:

  1. Z prologu nie mogę się dużo dowiedzieć, ale i tak nie mogę się doczekać reszty :D. Strasznie krótki, trochę tajemniczy. Sprawia, że czytelnik chce wracać. No cóż, czekam na więcej ♥ [jeden-z-tych-dni] UnbrokenStrong

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, zainteresowałas mnie :) plus to, że w opowiadaniu pojawią się uwielbiani, sławni i bogaci jeszcze bardziej asdsbdosibdcf *_______* czekam na nową notkę, mam nadzieję że szybko się pojawi xx
    @RaspberryBow

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż, prolog jak prolog coś wyjaśnia i ma zainteresować. A więc ja chciałabym wiedzieć, jak to będzie dalej. Bo w końcu będzie musiało się coś stać. :)
    Możesz mnie informować. :>
    @Doooominika22

    { met-mehalfway.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczyna sie ciekawie. xx wiem, że będzie zajebisty, bo wspaniale piszesz. :3 czekam na rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny prolog! jbfugtevcfryi7xisdutfdys *.* czekam na 1 rozdział! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper prolog , czekam na rodział :))) Możesz mnie informować @domi168

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na następną notkę! Jest niesamowity prolog *.* I mam nadzieję, że doczekam się w tym tygodniu pierwszego rozdziały *__________________* sdfgsdgsdg, i love it ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi ochoty! :) Czekam na 1 rozdział. Informuj mnie na twitterze @officialklaudd

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na pierwszy rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się całkiem nieźle, choć niewiele można stwierdzić po tak krótkim prologu. Mam nadzieję, że czymś mnie zaskoczysz i nie zawsze będzie tak kolorowo :)
    Buziaki, @luvtommo xx

    [http://i-love-you-boo-bear.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  12. hmm.. zainteresowałaś mnie :)
    @lotusflower97

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś faktem, że będzie sporo sław *____* Zainteresowałaś mnie prologiem ♥ Choć niewiele można stwierdzić, po tym xD Buziaki, @faraise

    OdpowiedzUsuń